Фарміраванне згаданага эмацыянальна-каштоўнаснага вопыту.

Больше
2 года 6 мес. назад #9 от adu.by
Паважаны Аляксандр Фёдаравіч!
Вялікі дзякуй за выдатны артыкул! Зацікавілі падыходы да паляпшэння якасці падручніка, асабліва той пункт, дзе Вы гаворыце пра фарміраванне вопыту эмацыянальна-каштоўнасных адносін у вучняў.
Пытанне маё наступнае. Якія менавіта спосабы прадстаўлення вучэбнага матэрыялу ў падручніку па геаграфіі для 7 класа дазваляюць, з аднаго боку, захаваць лепшыя традыцыі, назапашаныя за доўгія гады, а з другога - забяспечыць фарміраванне згаданага эмацыянальна-каштоўнаснага вопыту.
Дзякуй!
Людміла Валер'еўна Шкель,
навуковы супрацоўнік лабараторыі матэматычнай і прыродазнаўчай адукацыі
Нацыянальнага інстытута адукацыі

Пожалуйста Войти или Регистрация, чтобы присоединиться к беседе.

Больше
2 года 6 мес. назад #10 от adu.by
Уважаемая Людмила Валерьевна, из всех способов представления учебного материала, на мой взгляд, как автора, наиболее важными есть два из них:
- структурирование материала блоками;
- подача материала через призму своей Родины (чтобы материал о материках и частях света сравнивался с материалом о своей родной стране).

Пожалуйста Войти или Регистрация, чтобы присоединиться к беседе.