Нацыянальны адукацыйны партал – гэта сучасны інфармацыйна-адукацыйны рэсурс, які:

- створаны для забеспячэння комплекснай (інфармацыйнай, навукова- і вучэбна-метадычнай, кансультацыйнай) падтрымкі ўсіх удзельнікаў адукацыйнага працэсу на ўзроўнях дашкольнай, агульнай сярэдняй, спецыяльнай адукацыі;

- накіраваны на стварэнне ўмоў для шматвектарнай камунікацыі педагогаў, вучняў, іх законных прадстаўнікоў, а таксама спецыялістаў органаў кіравання адукацыяй, сістэмы дадатковай адукацыі дарослых, прадстаўнікоў грамадскасці і інш.;

- закліканы даць роўны доступ да якасных адукацыйных паслуг.

Нацыянальны адукацыйны партал – адкрыты інструмент назапашвання і выкарыстання навуковай, навукова- і вучэбна-метадычнай, практыка-арыентаванай і іншай інфармацыі, неабходнай для арганізацыі адукацыйнага працэсу і кіравання ім ва ўстановах адукацыі. Асноўнымі прынцыпамі яго стварэння і развіцця з’яўляюцца:

- дэмакратычнасць і калегіяльнасць (раўнапраўны ўдзел усіх суб’ектаў адукацыйнага працэсу ў падрыхтоўцы, абмеркаванні і выкарыстанні праграмнага і метадычнага забеспячэння, прадстаўленага на партале; аб’яднанне намаганняў усіх зацікаўленых бакоў для стварэння і развіцця сеткавай педагагічнай супольнасці на аснове актыўнага выкарыстання сучасных камунікацыйных тэхналогій);

- цэнтралізаванасць і сістэмнасць (у частцы назапашвання, адбору, экспертнай ацэнкі адукацыйных рэсурсаў; падрыхтоўкі кантэнту для размяшчэння на партале; перыядычнасці і аператыўнасці абнаўлення матэрыялаў ва ўсіх раздзелах / сегментах партала);

- інфарматыўнасць і інавацыйнасць (у тым ліку рэалізацыя сучасных тэхналогій навучання; арыентаванасць на дыялагічны тып камунікацыі; пастаянны зварот да высокатэхналагічных рэсурсаў і сродках навучання, інструментаў камунікацыі і г.д.);

- адкрытасць (свабодны, але аўтарызаваны доступ да ўсіх відах рэсурсаў партала);

- зручнасць навігацыі і дружалюбнасць інфармацыйнага асяроддзя;

- бесперапыннасць маніторынгу функцыянавання партала.

Нацыянальны адукацыйны партал – эфектыўны сродак фарміравання іміджу дашкольнай, агульнай сярэдняй і спецыяльнай адукацыі Рэспублікі Беларусь.

вул. Караля, 16, 220004, г. Мінск
тэлефон прыёмнай: +375 17 200-59-09
факс (прыёмная): +375 17 200-56-35
e-mail (прыёмная): Гэты адрас электроннай пошты абаронены ад спам-ботаў. У вас павінен быць уключаны JavaScript для прагляду.


Графік працы:
панядзелак-пятніца: 08:45–17:30
абед: 13:00–13:45

 

Кіраўніцтва інстытута:

Дырэктар

Дні і час прыёму

Гінчук Валянціна Васільеўна
дырэктар Нацыянальнага інстытута адукацыі

тэл.: +375 17 200-59-09

Другая серада месяца
8:00–14:00

Памочнік дырэктара

Абражэй Аксана Данілаўна
тэл.: +375 17 200-59-09

Штодзённа
8:45–17:30

Намеснікі дырэктара

Зелянко Вольга Уладзіміраўна
намеснік дырэктара па навукова-даследчай рабоце

тэл.: +375 17 229-19-37

Трэці чацвер месяца
8:00–14:00

Раманоўская Людміла Анатольеўна
намеснік дырэктара па метадычнай рабоце
тел.: + 375 17 200 87 68

Другі чацвер месяца
8:00–14:00

Шалуха Дзмітрый Рыгоравіч
намеснік дырэктара
тэл.: +375 17 200-62-55

Чацвёртая пятніца месяца
8:00–14:00

Дзямешка Святлана Міхайлаўна
намеснік дырэктара па адмінастрацыйна-гаспадарчай рабоце
тэл.: +375 17 200 02 26

Першы аўторак месяца
8:00–14:00

 

Навукова-метадычная падтрымка партала

Юсцінская Гюльнара Мансураўна

Адказны сакратар партала, начальнік упраўлення дыстанцыйных адукацыйных паслуг
тэл.: +375 17 229-19-67
e-mail: Гэты адрас электроннай пошты абаронены ад спам-ботаў. У вас павінен быць уключаны JavaScript для прагляду.

 Штодзённа
9:00–17:20

Тэхнічная падтрымка інтэрнэт-рэсурсу http://e-vedy.adu.by/

Харэвіч Ірына Людвікаўна

Начальнік упраўлення інфармацыйных адукацыйных тэхналогій
тэл.: +375 17 200-82-03
тэл.: +375 17 229-19-41

Штодзённа
9:00–17:20

Тэхнічная падтрымка  партала 

Бадзюля Аляксандр Паўлавіч

Інжынер-праграміст

тэл.: +375 17 229-19-67


Сувіт Юлія Генадзьеўна

Інжынер-праграміст
тэл.: +375 17 226-53-13

Штодзённа
8:00–17:30


Схема праезду:

Падкатэгорыі

--------------------------------------------------

--------------------------------------------------

--------------------------------------------------

--------------------------------------------------

--------------------------------------------------

--------------------------------------------------

--------------------------------------------------

--------------------------------------------------

--------------------------------------------------