НИО
  • BY
  • RU
  • En
  • Кантакты
  • Мы в Facebook
  • Мы ВКонтакте
  • Канал youtube
  • Карта сайта
      Menu
      • Галоўная
          • Адукацыйны працэс. 2021/2022 навучальны год
          • Электронная бібліятэка
          • Электроннае навучанне
          • Год народнага адзінства
          • Навіны
      • Вучням
          • Школа Актыўнага Грамадзяніна
          • Падрыхтоўка да экзаменаў
          • Куды пайсці вучыцца
          • Рэкамендацыі псіхолага
          • Грамадскія аб'яднанні ў інтарэсах абароны дзяцей
          • Olimp.adu.by: алімпіяды, турніры, конкурсы
          • Беларуская культура ў прасторы і часе
          • Конкурс работ даследчага характару па вучэбных прадметах "Беларуская мова", "Беларуская літаратура", "Грамадазнаўства", "Сусветная гісторыя», «Гісторыя Беларусі»
      • Бацькам
          • Падрыхтоўка да экзаменаў
          • Куды пайсці вучыцца
          • Электронная бібліятэка
          • Бацькам на заметку
          • Рэалізацыя правоў дзяцей у Рэспубліцы Беларусь. Сітуацыйны аналіз
          • Грамадскія аб'яднанні ў інтарэсах абароны дзяцей
      • Педагогам
          • Адукацыйны працэс. 2021/2022 навучальны год
          • Профільнае навучанне
          • Актуальныя практыкі і тэхналогіі выхавання
          • Школа Актыўнага Грамадзяніна
          • «„ШАГ“: Мы дзейнічаем!»
          • Вучоныя – настаўнікам
          • Нарматыўныя прававыя дакументы
          • Міжнародная праграма па ацэнцы адукацыйных дасягненняў вучняў
          • Педагагічныя класы
          • Аграрныя класы
          • Профільныя класы спартыўна-педагагічнай накіраванасці
          • Профільныя класы ваенна-патрыятычнай накіраванасці
          • Экзамены
          • Рэспубліканскі маніторынг якасці адукацыі
          • Рэкамендацыі педагогу
          • Педмайстэрня
          • Электронная бібліятэка
          • Вопытная праверка якасці школьных падручнікаў
          • Здароўезберажэнне ў адукацыі
          • Школьным бібліятэкарам
          • Эканоміка адукацыі
          • Арганізацыя харчавання
          • Эксперыментальная дзейнасць
          • Рэалізацыя правоў дзяцей у Рэспубліцы Беларусь. Сітуацыйны аналіз
          • Супрацоўніцтва дзяржаў - удзельніц СНД у сферы адукацыі
          • Новыя падручнікі. Новыя вучэбныя праграмы
          • Вебінары
          • «Веснік адукацыі»
          • «Педагогическая наука и образование»
          • Конкурс работ даследчага характару па вучэбных прадметах "Беларуская мова", "Беларуская літаратура", "Грамадазнаўства", "Сусветная гісторыя», «Гісторыя Беларусі»
      • Кіраўнікам
          • Нарматыўныя прававыя дакументы
          • Міжнародная праграма па ацэнцы адукацыйных дасягненняў вучняў
          • Педагагічныя класы
          • Аграрныя класы
          • Профільныя класы спартыўна-педагагічнай накіраванасці
          • Рэспубліканскі маніторынг якасці адукацыі
          • Актуальныя практыкі і тэхналогіі выхавання
          • Педмайстэрня
          • Вопытная праверка якасці школьных падручнікаў
          • Эканоміка адукацыі
          • Рэалізацыя правоў дзяцей у Рэспубліцы Беларусь. Сітуацыйны аналіз
          • Супрацоўніцтва дзяржаў - удзельніц СНД у сферы адукацыі
          • Эксперыментальная дзейнасць
          • «Веснік адукацыі»
          • «Педагогическая наука и образование»
          • Арганізацыя харчавання
          • Новыя падручнікі. Новыя вучэбныя праграмы
          • Конкурс работ даследчага характару па вучэбных прадметах "Беларуская мова", "Беларуская літаратура", "Грамадазнаўства", "Сусветная гісторыя», «Гісторыя Беларусі»
      • Нацыянальны інстытут адукацыі
          • Cтруктура інстытута
          • Гісторыя інстытута
          • Асноўныя напрамкі дзейнасці НІА ў 2021 годзе
          • Нацыянальны інстытут адукацыі ў СМІ
          • Камісія па супрацьдзеянні карупцыі
          • Навуковыя школы
          • Аспірантура / Дактарантура
          • Навуковыя мерапрыемствы
          • Міжнародны вопыт і супрацоўніцтва
          • Праект «Мадэрнізацыя сістэмы адукацыі Рэспублікі Беларусь»
          • Праект «Мадэрнізацыя вышэйшай адукацыі Рэспублікі Беларусь»
          • Вакансіі
          • Інфалінія
  • Главная /
  • Образовательный процесс. 2021/2022 учебный год /
  • ОБЩЕЕ СРЕДНЕЕ ОБРАЗОВАНИЕ. 2021/2022

МЕТОДИЧЕСКИЕ РЕКОМЕНДАЦИИ

  • Друкаваць
  • E-mail
Падрабязнасці
Катэгорыя: ОБЩЕЕ СРЕДНЕЕ ОБРАЗОВАНИЕ. 2021/2022
Апублікавана 08 Чэрвень 2020
  • МЕТОДИЧЕСКИЕ РЕКОМЕНДАЦИИ ПО ОРГАНИЗАЦИИ ИЗУЧЕНИЯ СОДЕРЖАНИЯ ОБНОВЛЕННОЙ КОНСТИТУЦИИ РЕСПУБЛИКИ БЕЛАРУСЬ
  • МЕТОДИЧЕСКИЕ РЕКОМЕНДАЦИИ по проведению в учреждениях общего среднего образования первого урока в 2021/2022 учебном году
    • Примерный план-конспект первого урока 2021/2022 учебного года для I ступени общего среднего образования «В единстве белорусского народа – основа независимой страны»
    • Примерный план-конспект первого урока 2021/2022 учебного года для II ступени общего среднего образования «В единстве белорусского народа – основа независимой страны»
  • МЕТАДЫЧНЫЯ РЭКАМЕНДАЦЫІ па фарміраванні культуры вуснага і пісьмовага маўлення ва ўстановах адукацыі, якія рэалізуюць адукацыйныя праграмы агульнай сярэдняй адукацыі
  • МЕТОДИЧЕСКИЕ РЕКОМЕНДАЦИИ по организации образовательного процесса при изучении отдельных учебных предметов на повышенном уровне в X–XI классах учреждений образования, реализующих образовательную программу среднего образования, с использованием новых учебных пособий
  • МЕТАДЫЧНЫЯ РЭКАМЕНДАЦЫІ па арганізацыі адукацыйнага працэсу пры вывучэнні асобных вучэбных прадметаў на павышаным узроўні ў X–XI класах ўстаноў адукацыі, якія рэалізуюць адукацыйную праграму сярэдняй адукацыі, з выкарыстаннем новых вучэбных дапаможнікаў
  • МЕТОДИЧЕСКИЕ РЕКОМЕНДАЦИИ по организации образовательного процесса в учреждениях образования в условиях инфекции COVID-19 
  • МЕТОДИЧЕСКИЕ РЕКОМЕНДАЦИИ по использованию в образовательном процессе единого информационно-образовательного ресурса
  • МЕТОДИЧЕСКИЕ РЕКОМЕНДАЦИИ по организации и проведению экскурсий для учащихся X–XI классов учреждений образования, реализующих образовательные программы общего среднего образования, в рамках изучения отдельных учебных предметов, предусмотренных типовыми учебными планами общего среднего образования
  • ПЕРЕЧЕНЬ туристических объектов, рекомендуемых для организации и проведения экскурсий для учащихся X–XI классов учреждений образования, реализующих образовательные программы общего среднего образования, в рамках изучения учебных предметов, предусмотренных типовыми учебными планами общего среднего образования
  • РЕКОМЕНДАЦИИ по использованию 3D-принтеров в образовательном процессе в учреждениях общего среднего образования Республики Беларусь
  • РЕКОМЕНДАЦИИ по использованию материалов интернет-проектов в образовательном процессе учреждений образования, реализующих образовательные программы общего среднего образования
    • Интернет-проект «Партизаны Беларуси»
    • Интернет-проект «Белорусские деревни, сожженные в годы Великой Отечественной войны»
    • Интернет-проект «Официальные геральдические символы Республики Беларусь»
  • МЕТАДЫЧНЫЯ РЭКАМЕНДАЦЫІ па складанні і ацэньванні тэставых работ па вучэбным прадмеце «Беларуская мова»
    • Адкрыты банк тэставых матэрыялаў па вучэбным прадмеце «Беларуская мова»
  • МЕТОДИЧЕСКИЕ РЕКОМЕНДАЦИИ по составлению и оцениванию тестовых работ по учебному предмету «Русский язык»
    • Открытый банк тестовых материалов о учебному предмету «Русский язык»
  • МЕТОДИЧЕСКИЕ РЕКОМЕНДАЦИИ по составлению и оцениванию тестовых работ по учебному предмету «Математика»
    • Открытый банк тестовых материалов по учебному предмету «Математика»
  • Назад
  • Наперад

  • Кантакты
  • Інфалінія
  • Пра партал
  • Электронныя звароты
  • Выкарыстанне матэрыялаў партала
  • Кафедра

© 2022 НИО

  • Навукова - метадычная ўстанова "Нацыянальны інстытут адукацыі" Міністэрства адукацыі Рэспублікі Беларусь
Go Top